Nog 1 nachtje...
Het klinkt bijna zoals een verjaardag vroeger toen je klein was. We hebben de nachtjes nog net niet afgeteld maar zijn wel erg blij dat het morgen dan toch echt gaat beginnen.
Alles is ingepakt, op een paar kleine dingetjes na, koffers staan klaar dus nu vlug naar bed en morgenochtend op naar Schiphol
Foto’s
1 Reactie
-
Anny vos:5 juli 2024Welterusten 😌

